• English
    • Bahasa Indonesia
  • English 
    • English
    • Bahasa Indonesia
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Faculty of Business School
  • Management
  • Final Project (man)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Faculty of Business School
  • Management
  • Final Project (man)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analisis pengaruh food quality, customer service, service pricing, value-added service, terhadap customer satisfaction dan customer loyalty pelanggan carl's junior di Surabaya

Thumbnail
View/Open
Title.pdf (602.1Kb)
Abstract.pdf (157.4Kb)
ToC.pdf (169.1Kb)
Chapter1.pdf (647.5Kb)
Chapter2.pdf (250.4Kb)
Chapter3.pdf (159.3Kb)
Chapter4.pdf (532.7Kb)
Chapter5.pdf (159.4Kb)
Bibliography .pdf (117.5Kb)
Appendices.pdf (2.673Mb)
Date
2020-09-14
Author
Gunawan, Renaldo
Metadata
Show full item record
Abstract
Pertumbuhan industri restoran makanan di Indonesia cukup berkembang pesat,seiring berjalannya waktu restoran makanan dibedakan salah satunya restoran makanan cepat saji, yang dimana restoran makanan cepat saji ini tidak perlu menunggu waktu yang lama.Seiring berjalannya waktu pola masyarakatpun mulai bergeser dan cenderung lebih menyukai restoran cepat saji dikarenakan lebih cepat dan praktis.Salah satu restoran cepat saji di Indonesia adalah Carl’s Junior yang memiliki pengaruh terhadap perkembangan industri restoran cepat saji
URI
http://hdl.handle.net/123456789/2009
Collections
  • Final Project (man)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV