• English
    • Bahasa Indonesia
  • English 
    • English
    • Bahasa Indonesia
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • UPHS Journal
  • Search
  •   DSpace Home
  • UPHS Journal
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Analisis Faktor-Faktor yang Mempengaruhi Minat Beli Ulang pada Produk McDonald di Surabaya 

Handono, Christoper Andretta; Ronald; Amelia (Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2015-06-01)
Globalization has increased competition between foreign brands and local brands, especially in today's society is the main needs of the food and the people in the need to something that is fast paced. One of the famous foreign ...

Pengaruh Service Quality, Product Quality, Innovation, Dan Promotion Terhadap Repurchase Intention Melalui Customer Satisfaction Pada CV El Shaday Maranatha Di Bali 

Purnomo, Victor Agung; Amelia; Ronald (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2017-06-01)
Setiap perusahaan dituntut untuk bersaing maka setiap perusahaan berusaha untuk memenangkan persaingan diantaranya dengan menciptakan inovasi-inovasi baru dan penggunaan teknologi produksi yang lebih canggih dalam usaha ...

Pengaruh Service Quality, Product Attribute, Brand Image Terhadap Customer Loyalty Melalui Customer Satisfaction (Studi Kasus Pada Taksi Blue Bird Di Surabaya) 

Rafael, Kevin Savaro; Ronald; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2016-12-01)
Seiring dengan berjalannya waktu maka jumlah populasi akan semakin bertambah tiap tahunnya. Dengan bertambahnya populasi maka akan bertambah juga kepemilikan akan kendaraan bermotor. Sehingga volume kendaraan bermotor ...

Analisis Pengaruh Core Brand Characteristics melalui Core Brand Loyalty, In-Store Characteristics, dan Economic Drivers terhadap Customers’ Store Loyalty pada Perusahaan UD. Sinar Mas di Banjarmasin 

Nata, Sally; Ronald; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2017-06-01)
Toko ritel memiliki pasar yang sangat kompetitif. Saat ini, pelanggan mencari nilai tambah yang didapatkan dari toko, dalam menentukan mereka untuk menjadi pelanggan yang loyal. Sebagai toko ritel furnitur, Toko Sinar ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Amelia (4)
Ronald (4)
Handono, Christoper Andretta (1)Nata, Sally (1)Purnomo, Victor Agung (1)Rafael, Kevin Savaro (1)Subject
Service Quality (4)
Customer Satisfaction (2)Repurchase Intention (2)Brand Image (1)Convenience (1)Core Brand Image (1)Core Brand Loyalty (1)Core Brand Price (1)Core Brand Quality (1)Core Brand Trust (1)... View MoreDate Issued2017 (2)2015 (1)2016 (1)Has File(s)Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV