• English
    • Bahasa Indonesia
  • English 
    • English
    • Bahasa Indonesia
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • UPHS Journal
  • Search
  •   DSpace Home
  • UPHS Journal
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Analisa Pengaruh Perceived Benefit dan Perceived Risk Terhadap Perceived Value Yang Membentuk Intention to Use Pengguna Lazada di Surabaya 

Yuliana, Irma; Suryaputra, Ronald; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2017-12-01)
Pertumbuhan pengguna internet di Indonesia dari tahun ke tahunnya semakin bertambah. Banyaknya orang yang terhubung dengan jaringan internet membuat perusahaan dibidang penjualan produk dan jasa mengembangkan bisnisnya ...
Thumbnail

Analisis Faktor-faktor yang Mempengaruhi Loyalitas Pelanggan Coffee Toffee Jatim Expo di Surabaya 

Larasati, Veronica; Suryaputra, Ronald; Amelia (Pelita Harapan University - Surabaya, 2013-12-01)
Due to expansion of globalization, foods and beverage business still listed as the highest growth and will continue to evolve. Along the development era, the lifestyle change, people start looking for a new atmosphere in ...

Pengaruh Efficiency, System Availability, Fulfillment Dan Privacy Terhadap Perceived Value Dan Customer Loyalty (Studi Kasus Pada Pelanggan Traveloka di Surabaya) 

Valencia, Angel; Suryaputra, Ronald; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2017-12-01)
Penelitian ini ditujukan untuk menganalisa pengaruh variabel Efficiency, System Availability, Fulfillment, Privacy terhadap Perceived Value dalam upaya meningkatkan Customer Loyalty pelanggan agen perjalanan online Traveloka ...

Pengaruh Store Image, Trust of Manufacturer, Interaction Quality, dan Outcome Quality terhadap Behavioral Loyalty Purchase Melalui Purchase Intention Produk Fossil di Surabaya 

Cahyani, Vincensia Devi Dwi; Susant, Christina Esti; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2018-06-01)
Peluang bisnis dan usaha di tahun 2017 yang memiliki prospek cukup menjanjikan dan yang akan menjadi tren, tentunya tidak pernah terlepas dari perkembangan ekonomi sekarang ini yang sudah berjalan dan tumbuh begitu cepat ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Amelia (4)
Suryaputra, Ronald (3)Cahyani, Vincensia Devi Dwi (1)Larasati, Veronica (1)Susant, Christina Esti (1)Valencia, Angel (1)Yuliana, Irma (1)Subject
Perceived Value (4)
Customer Loyalty (2)Behavioral Loyalty (1)Customer Satisfaction (1)Efficiency (1)Financial Risk (1)Fulfillment (1)Intention to Use (1)Interaction Quality (1)Outcome Quality (1)... View MoreDate Issued2017 (2)2013 (1)2018 (1)Has File(s)Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV