• English
    • Bahasa Indonesia
  • English 
    • English
    • Bahasa Indonesia
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • UPHS Journal
  • Search
  •   DSpace Home
  • UPHS Journal
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Analisis Pengaruh Utilitarian Shopping Value Dan Hedonic Shopping Value Terhadap Customer Satisfaction Dan Repurchase Intention Matahari Department Store Di Surabaya 

Yanti, Devy Khristi Indra; Amelia (Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2015-12-01)
Indonesia is a country that has a large population with per capita income of Indonesia's population continues to increase resulting in increased purchasing power, which in turn impact the growth of retail industry in ...
Thumbnail

Analisis Faktor-Faktor yang Mempengaruhi Minat Beli Ulang pada Produk McDonald di Surabaya 

Handono, Christoper Andretta; Ronald; Amelia (Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2015-06-01)
Globalization has increased competition between foreign brands and local brands, especially in today's society is the main needs of the food and the people in the need to something that is fast paced. One of the famous foreign ...

Pengaruh Service Quality, Product Quality, Innovation, Dan Promotion Terhadap Repurchase Intention Melalui Customer Satisfaction Pada CV El Shaday Maranatha Di Bali 

Purnomo, Victor Agung; Amelia; Ronald (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2017-06-01)
Setiap perusahaan dituntut untuk bersaing maka setiap perusahaan berusaha untuk memenangkan persaingan diantaranya dengan menciptakan inovasi-inovasi baru dan penggunaan teknologi produksi yang lebih canggih dalam usaha ...

Analisis Pengaruh Company Reputation dan Overall Satisfaction Terhadap Repurchase Intention Melalui Variabel Consumer Trust, Consumer Company Identification, dan Consumer Commitment Terhadap Pelanggan Maskapai Penerbangan Garuda Indonesia di Surabaya 

Audinata, Arnoldus Gede Reza; Ronald; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2018-12-01)
Perkembangan transportasi masa kini sangatlah pesat, seiring juga dengan kebutuhan manusia untuk berpindah-pindah dengan cepat dari suatu tempat ketempat lainnya dengan jarak yang jauh. Hal tersebut yang mendukung untuk ...

Analisis Pengaruh Service Quality, Product Quality, Dan Salesperson Competence Terhadap Repurchase Intention Melalui Customer Satisfaction dan Trust of Manufacturer Pada Produk Kosmetik Revlon di Surabaya 

Cynthia, Clara; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2018-12-01)
Kosmetik tidak pernah lepas dari perempuan. Selain busana, kosmetik juga merupakan sebuah trend yang cukup diperhitungkan oleh para perempuan. Karena perkembangan kosmetik yang begitu pesat, maka begitu banyak pula merek ...
Thumbnail

Analisis Pengaruh Variabel Restaurant Environmental Cues Dan Non-Environmental Cues Terhadap Repurchase Intention Melalui Customer Satisfaction Pelanggan Richeese Factory Di Surabaya 

Novitasari, Erik; Amelia (LPPM Universitas Pelita Harapan Surabaya, 2016-06-01)
Pada saat ini, industri yang sedang bertumbuh dengan pesat di Indonesia adalah industri makanan dan minuman, salah satunya Restoran. Di kota Surabaya pun, industri yang kini sedang tumbuh dengan pesat dan menjadi primadona ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Amelia (6)
Ronald (3)Audinata, Arnoldus Gede Reza (1)Cynthia, Clara (1)Handono, Christoper Andretta (1)Novitasari, Erik (1)Purnomo, Victor Agung (1)Yanti, Devy Khristi Indra (1)Subject
Repurchase Intention (6)
Customer Satisfaction (4)Service Quality (4)Product Quality (2)Trust of Manufacturer (2)Ambient Condition (1)Company Reputation (1)Consumer Commitment (1)Consumer Company Identification (1)Consumer Trust (1)... View MoreDate Issued2015 (2)2018 (2)2016 (1)2017 (1)Has File(s)Yes (6)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV